tirsdag 25. september 2012

Er ikke lengre en sofasliter..!


Nå har jeg nemlig kjøpt "ny" sofa! *Gliser*
Er jo ikke ny, det er et bruktkupp, men den er fin å se på, og trekkene ble som nye etter en runde i vaskemaskinen. Det er selvfølgelig en Ektorp fra IKEA, jeg har jo ønske meg ei slik lenge nå. Jeg liker tanken på å kunne bytte trekk når jeg føler for ei fornying. (Og det gjør jeg jo rett som det er! )



Det gikk litt fortere å få solgt den gamle sofaen enn jeg hadde tenkt. La den ut på ei kjøp og salg side på facebook en ettermiddag. Drømmemannen var på rep, og ny-sofaen var trygt plassert på garasjeloftet. Jeg tenkte at det sikkert ble å ta noen dager før skinn-hel#@¤%$ ble solgt, den kunne ligge ute til salgs å godgjøre seg til Drømmemannen kom hjem. Men etter et par timer var sofaen solgt og henta, og igjen sto jeg med ei tom stue med ekko og den nye sofaen var umulig for meg å få inn alene. Hehe
Heldigvis fikk jeg bærehjelp dagen etter, slik at vi fikk fyllt opp stua igjen.



Sofakroken ble så mye koseligere nå som skinnhe#%&¤# er ute av stua.
HER kan du se hvordan stua vår var før.

Vi er forresten blitt bobil-eiere!
Det er en eldre type, men den er romslig og praktisk. Gleder meg til Drømmemannen kommer hjem fra plattformen, for da skal vi prøve camping for aller første gang.
Innredningen er ganske gyselig, knall rød! Men jeg gleder meg til å sette mitt personlige preg på den, og er sikker på at resultatet vil bli ganske levelig med. *smiler*
Neste sommer planlegger vi Norges-ferie, med besøk hos venner og familie rundt-omkring. Da er det sikkert ganske behagelig å "ha huset på ryggen" :)

Finfin tirsdag! 

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny sofa og bobil :-) Kjekt med bobil, vi låner svigerfar sin, hvis vi skal på kortere turer ellers har vi campingvogn :-)Har også mørk skinnsofa, men må nok ha den ei stund til. Det ble fint med lys sofa hos deg ;-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott! Kjempefint i kosekroken din:) Så skimter jeg en fantastisk utsikt også:) Gratulerer med bobil:D

    SvarSlett
  3. Slitan med ny sofa :)
    Har hatt den selv og savner den faktisk veldig!
    Bobil er gøy ;)

    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  4. Gratulere med ny sofa. Endelig! Den har du ønsket deg lenge, husker du "snakka" om den da jeg kjøpte ny sofa for et år siden.
    Ble veldig fint med den hvite ektorpen og det fine hvite bordet. Utrolig koselig.

    Håper alt står bra til meg deg. Kom plutselig til å tenke på deg i stad, så da måtte jeg bare innom deg en tur.

    Ønsker deg en god mandagskveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Så fin de sofagruppene der! LYST PÅ ;) Ser du er like slapp å blogge som jeg har vært en stund ;) Men nå er jeg i bloggermodus igjen og det er gøy!!
    Ha en fin uke
    klem Tove

    SvarSlett